Την εμπειρία του στη συνεργασία του με δικηγόρους μοιράζεται στον ιστοχώρο του novolawyer.posterous.com ο blogger Lloyd Pearson:
"Πρόσφατα ήρθα σε επαφή με τρεις δικηγόρους - όλοι από αξιοπρεπείς εταιρίες - για κάποιες εμπορικές συμβουλές. Ήταν ένας εξειδικευμένος τομέας γι 'αυτό και αποφάσισα να χρησιμοποιήσω ένα νέο δικηγόρο και όχι τον μόνιμο επιχειρηματικό σύμβουλο μου. Με τους νέους δικηγόρους μπορώ να χρησιμοποιήσω νομικούς καταλόγους και links, και να μάθω όσα μπορώ από τα blogs bios, το Linked-In και άλλες πηγές στο διαδίκτυο. Στη συνέχεια έστειλα τα σχετικά e-mail και έκανα κλήσεις σε τρεις δικηγόρους. Από τους τρεις, ο πρώτος απάντησε θετικά μέσα σε μια ώρα. Η δεύτερη μου είπε ότι θα απαντήσει σε μια-δυο μέρες, αλλά μου ανέφερε επίσης ότι θα είναι απασχολημένη για τον επόμενο μήνα και με ρώτησε αν θα μπορούσα να περιμένω. Ο τρίτος ανταποκρίθηκε έξι εβδομάδες αργότερα.
Από εκείνο το σημείο κιόλας, είχα προσλάβει τον πρώτο δικηγόρο, η εργασία έγινε, και το θέμα μου είχε προχωρήσει. Όταν απάντησα στον τρίτο δικηγόρο, αυτός έμεινε έκπληκτος και είπε ότι δεν είχε συνειδητοποιήσει ότι ήταν επείγον. Τι σκέφτεται άραγε ένας δικηγόρος, ότι οι πελάτες απλά κάθονται ένα μήνα περιμένοντας και ελπίζοντας να μπορούν να ανταποκριθούν οι δικηγόροι; Δεν συνειδητοποιούν ότι είναι μια ανταγωνιστική αγορά; Τί θα λέγατε για μια γρήγορη απάντηση ρωτώντας τον πελάτη πόσο γρήγορα πρέπει να γίνει η δουλειά του; Μπορείτε να διαχειριστείτε τις πιθανότητες. Μπορεί να συμβαίνει η δουλειά να μην είναι επείγουσα και ο πελάτης να περιμένει. Για μένα, αυτό είναι κοινή λογική - από τα βασικά της λειτουργίας μιας επιχείρησης παροχής υπηρεσιών. Αλλά ορισμένοι δικηγόροι δεν το κάνουν αυτό. Με την ευκαιρία, έχω δώσει από τότε στον πρώτο δικηγόρο περισσότερη δουλειά. Η ανταπόκριση ισούται με την εξυπηρέτηση του πελάτη η οποία με τη σειρά της ισούται με ανάθεση ολοένα και περισσότερης δουλειάς". Ολόκληρο το άρθρο εδώ
Από εκείνο το σημείο κιόλας, είχα προσλάβει τον πρώτο δικηγόρο, η εργασία έγινε, και το θέμα μου είχε προχωρήσει. Όταν απάντησα στον τρίτο δικηγόρο, αυτός έμεινε έκπληκτος και είπε ότι δεν είχε συνειδητοποιήσει ότι ήταν επείγον. Τι σκέφτεται άραγε ένας δικηγόρος, ότι οι πελάτες απλά κάθονται ένα μήνα περιμένοντας και ελπίζοντας να μπορούν να ανταποκριθούν οι δικηγόροι; Δεν συνειδητοποιούν ότι είναι μια ανταγωνιστική αγορά; Τί θα λέγατε για μια γρήγορη απάντηση ρωτώντας τον πελάτη πόσο γρήγορα πρέπει να γίνει η δουλειά του; Μπορείτε να διαχειριστείτε τις πιθανότητες. Μπορεί να συμβαίνει η δουλειά να μην είναι επείγουσα και ο πελάτης να περιμένει. Για μένα, αυτό είναι κοινή λογική - από τα βασικά της λειτουργίας μιας επιχείρησης παροχής υπηρεσιών. Αλλά ορισμένοι δικηγόροι δεν το κάνουν αυτό. Με την ευκαιρία, έχω δώσει από τότε στον πρώτο δικηγόρο περισσότερη δουλειά. Η ανταπόκριση ισούται με την εξυπηρέτηση του πελάτη η οποία με τη σειρά της ισούται με ανάθεση ολοένα και περισσότερης δουλειάς". Ολόκληρο το άρθρο εδώ
Σχόλια