Στο εξωτερικό είναι
πια γεγονός η διαφήμιση δικηγόρων μέσω του YouTube. Σύμφωνα με το εξειδικευμένο site στο μάρκετινγκ δικηγορικών γραφείων και εταιριών lexisnexis.com, το βίντεο και η αναζήτηση στο YouTube μπορεί να αποτελέσει μια πολύ
καλή λύση για online διαφήμιση.
Τα πλεονεκτήματα
του βίντεο
Δίνει τη δυνατότητα στον δικηγόρο να αυξήσει την αναγνωρισιμότητά του και
εισάγει τους υποψήφιους πελάτες στο χώρο εργασίας πριν αυτοί επισκεφτούν το
γραφείο ή την εταιρία. Σύμφωνα με την μητρική εταιρία Google το YouTube είναι
η δεύτερη σε επισκέψεις ιστοσελίδα στον κόσμο. Κάθε μήνα περισσότεροι από 4
δισεκατομμύρια ώρες βίντεο προβάλλονται στο YouTube και
η ιστοσελίδα δέχεται περισσότερες από ένα τρισεκατομμύριο επισκέψεις κάθε
χρόνο.
Αναρτώντας ο δικηγόρος ένα βίντεο στο YouTube, αυξάνει τη δυνατότητα προβολής του μπροστά σε εκατομμύρια υποψήφιους
πελάτες. Ο σύνδεσμος του βίντεο στο YouTube μπορεί επιπλέον να
χρησιμοποιείται ως παραπομπή στο επαγγελματικό site, σε επαγγελματικά δικηγορικά δίκτυα, αλλά και στα κοινωνικά δίκτυα, όπως
το facebook.
Τα πλεονεκτήματα της επί πληρωμή διαφήμισης
στην αναζήτηση του ΥouTube
Σε πολλές περιπτώσεις
οι καταναλωτές αναζητούν απευθείας στο YouTube πληροφορίες αντί να χρησιμοποιήσουν μηχανές αναζήτησης όπως το Google και το Bing. Στην πραγματικότητα μια
έρευνα του Google το 2012 έδειξε ότι καταναλωτές ηλικίας από 18
έως 34 έχουν διπλάσιες πιθανότητες από άλλες ηλικιακές ομάδες να
χρησιμοποιήσουν το βίντεο προκειμένου να αποφασίσουν από ποια εταιρία θα
αγοράσουν. Η δημιουργία και τοποθέτηση διαφήμισης βίντεο στο YouTube
είναι σαν την τοποθέτηση κειμένου με το σύστημα της pay-per-click διαφήμισης
στο Google , καθώς δίνει τη δυνατότητα στο δικηγόρο ή την δικηγορική εταιρία να
ξεχωρίζει, όταν κάποιος ψάχνει για νομικές πληροφορίες και συμβουλές στο YouTube.com. (Από άρθρο του Jason
Weingarten στο lexisnexis.com)
Σχόλια