Δικηγόρος τιμωρήθηκε με αναστολή επαγγέλματος και επιστροφή χρημάτων στους πελάτες του λόγω της αδιαφορίας του για τις υποθέσεις τους
Ένα συνηθισμένο παράπονο για τους δικηγόρους είναι ότι δεν
νοιάζονται για την υπόθεση του πελάτη τους και ότι πολύ συχνά, δεν
ανταποκρίνονται έγκαιρα σε αυτό που θέλει ο πελάτης, όπως ο ίδιος το αντιλαμβάνεται.
Ποιός είναι όμως ο εύλογος χρόνος για να απαντήσει ένας δικηγόρος στο αίτημα ή
το ερώτημα του πελάτη;
Ένας συνήγορος από το Ιλινόις των ΗΠΑ δεν κατάφερε να
ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών του και τιμωρήθηκε με τριμηνιαία αναστολή
της άδειας του, λόγω της αδιαφορίας προς τους εντολείς του.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες ο δικηγόρος, δεν κατάφερε όχι μόνο να απαντήσει τηλεφωνικά στους πελάτες του
πριν από το δικαστήριο, αλλά σε δύο περιπτώσεις, δεν κατάφερε να τους εκπροσωπήσει
δικαστικά παρότι είχε πληρωθεί πριν με επιταγή.
Και στις δύο περιπτώσεις, οι πελάτες ισχυρίστηκαν ότι
προσπάθησαν να βρουν τον πληρεξούσιό τους περισσότερες από 20 φορές, μάλιστα
έφτασαν μέχρι στο σημείο να έρθουν σε επαφή με το δικαστήριο για να μεταφέρει
αυτό ένα μήνυμα στον δικηγόρο, το οποίο όμως παρέμεινε κι αυτό αναπάντητο.
Στον δικηγόρο επιβλήθηκε από την πειθαρχική επιτροπή
ακροάσεων 3μηνη αναστολή από τα καθήκοντά του ενώ διατάχθηκε επίσης να
επιστρέψει τα χρήματα στους πελάτες του που τον κατήγγειλαν για αδιαφορία.
Ενώ δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα κατά το οποίο
ένας δικηγόρος πρέπει να απαντήσει στο τηλεφώνημα ενός πελάτη, υπάρχουν πρότυπα
δεοντολογίας που προβλέπουν ότι ο πληρεξούσιος που έχει συμφωνήσει να εκπροσωπήσει έναν
πελάτη, πρέπει στην πραγματικότητα να κάνει τη δουλειά του για να εξασφαλίσει το
συμφέρον του εντολέα του.
Εάν ο δικηγόρος δεν ενημερώσει τον πελάτη σχετικά με τις
λεπτομέρειες και τις επιλογές που είναι διαθέσιμες στην υπόθεση του ή αν τον κοροϊδεύει
με χονδροειδή ψέματα, όπως φαίνεται να συνέβη σε αυτή την περίπτωση, τότε
μπορεί να χάσει την άδειά του.
Εάν έχετε λοιπόν δικηγόρο που δεν σας απαντά, μπορείτε να
απαλλαγείτε από αυτόν και να αποκτήσετε νέο δικηγόρο. Οι δικηγόροι πρέπει να
είναι στην υπηρεσία εξυπηρέτησης των πελατών. Δεν μπορούν να εγγυηθούν ότι θα
κερδίσουν την υπόθεσή σας, αλλά θα πρέπει να είναι σε θέση να ανταποκριθούν σε
τηλεφωνική ή ηλεκτρονική αλληλογραφία μέσα σε μια μέρα ή δύο και φυσικά δεν θα
πρέπει ποτέ να χάσουν την ημερομηνία του δικαστηρίου.
Δείτε ακόμα: Δικηγόρος διαγράφηκε επειδή ξέχασε προθεσμία υποβολής φακέλου υπόθεσης και προχρονολόγησε έγγραφα
Δείτε ακόμα: Δικηγόρος διαγράφηκε επειδή ξέχασε προθεσμία υποβολής φακέλου υπόθεσης και προχρονολόγησε έγγραφα
Σχόλια