Μια νέα μόδα έμμεσης διαφήμισης δικηγόρων και δικηγορικών
εταιριών έχει κάνει την εμφάνισή της στην Αμερική. Ορισμένοι δικηγόροι
αξιοποιώντας τη δύναμη του youtube, αναρτούν βίντεο με περιεχόμενο άσχετο από
τη διαφήμιση νομικών υπηρεσιών της εταιρίας τους.
Ένας από αυτούς, είναι ο Ed Herman, δικηγόρος από το St.Louis, μέλος της εταιρίας Brown & Crouppen που ειδικεύεται στις αποζημιώσεις από σωματικές βλάβες, ο οποίος "ανέβασε" στο Youtube ένα βίντεο όπου δίνει συμβουλές για το πώς πρέπει να τρώγονται τα διαφόρων ειδών δημητριακά.
Περισσότεροι από 223.000 άνθρωποι είδαν το βίντεο του Herman στο YouTube και περισσότεροι από 600.000 το είδαν στο Facebook.
Ένας από αυτούς, είναι ο Ed Herman, δικηγόρος από το St.Louis, μέλος της εταιρίας Brown & Crouppen που ειδικεύεται στις αποζημιώσεις από σωματικές βλάβες, ο οποίος "ανέβασε" στο Youtube ένα βίντεο όπου δίνει συμβουλές για το πώς πρέπει να τρώγονται τα διαφόρων ειδών δημητριακά.
Περισσότεροι από 223.000 άνθρωποι είδαν το βίντεο του Herman στο YouTube και περισσότεροι από 600.000 το είδαν στο Facebook.
Το βίντεο αποτελεί μέρος ενός νέου είδους διαφημίσεων βίντεο
του YouTube με "περιεχόμενο μόνο οριακά συνδεδεμένο" με αυτό που
πράγματι προωθείται.
Ο Herman έχει αναρτήσει και άλλα βίντεο εκτός από αυτό με τα
δημητριακά. Σε ένα άλλο βίντεο, αναφέρεται στους νόμους που παραβιάζει ο Batman
στο The Dark Knight. Σε άλλο, υποστηρίζει ότι το παιδί στην ταινία Home Αlone
είναι ο πραγματικός κακοποιός της ταινίας...
(legalnews24.gr/abajournal.com)
Σχόλια