Πειθαρχικός έλεγχος στον ΕΦΚΑ για 10 περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας των ασφαλισμένων - Μία από αυτές συνταξιούχου δικηγόρου
Πειθαρχικό έλεγχο για 10 περιπτώσεις "ακραίας ταλαιπωρίας" ασφαλισμένων από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, που παραπέμπουν η μία στην άλλη, δεν
ανταποκρίνονται επί μήνες ή και χρόνια σε αιτήματα ασφαλισμένων, δεν απαντούν
σε τηλεφωνικές κλήσεις, e-mail και επιστολές, κ.ά., ανακοίνωσε ο υπουργός
Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης.
Σε δήλωσή του, ο κ. Χατζηδάκης ανέφερε συγκεκριμένα τα εξής:
«Αποφάσισα να στείλω 10 περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ για πειθαρχικό έλεγχο. Δεν μένω σ' αυτό. Πάμε σε άμεση αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά παράλληλα και σε επέκταση των ψηφιακών συναλλαγών με τον ΕΦΚΑ.
Επειδή ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεσποτικές συμπεριφορές υπαλλήλων δεν γίνονται ανεκτές! Πλήττουν μεταξύ άλλων και την εικόνα όλων των ευσυνείδητων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που κάνουν καλά τη δουλειά τους. Γι' αυτό, αν χρειαστεί, θα προχωρήσω και σε άλλους πειθαρχικούς ελέγχους»
Ανάμεσα στις 10 περιπτώσεις που δόθηκαν στη δημοσιότητα είναι και μία περίπτωση συνταξιούχου δικηγόρου.
Σχόλια